Bruchterveld 1 – Gramsbergen 2 5 – 7 (3-3)

Maandag 28 november 19.30 uur 2022
Sporthal De Slag te Hardenberg
Scheidsrechter: dhr. B. Snippe

Spelers: Martin Otter, Koen Otten, Gerjon Otten, Wouter Huisjes, Koen Godeke, Bas Waterink, Arno Godeke en Gert Nijeboer

Coach: Wim Otten, Klaas Pullen en Bernard Geertman

Scoreverloop: 3e min 1-0 (Gerjon), 4e 1-1, 9e 1-2, 12e 2-2 (Koen G.), 17e 2-3, 20e 3-3 (Bas), 26e 3-4, 31e 3-5, 36e 4-5 (Bas), 42e 4-6, 48e 5-6 (Bas), 49e 5-7

Met hulp van de gastspelers Koen Godeke en good-old Gert Nijeboer moesten de punten deze avond behaald worden tegen Gramsbergen 2, met daarbij ook de speler die we meestal tegenkomen als we tegen een team van Gramsbergen spelen. Anders niet zo erg, maar vaak is dat wel het verschil in de wedstrijd en dat was deze avond niet anders.
De hele wedstrijd boden we goed tegenstand en wetende dat we met de uitstekende
keeper Wouter Huisjes onder de lat vaak genoeg hebben aan enkele kansen in de wedstrijd om bij te blijven of voor te komen, bleef het ook deze wedstrijd tot het einde toe spannend. De eerste helft wisten we af te sluiten met een 3-3 stand en het was jammer dat we direct na rust even niet strak verdedigden en zodoende snel met 3-5 achter stonden. We bleven iedere keer wel aansluiting houden, maar wisten de gelijkmaker niet meer te maken en zodoende verloren we deze wedstrijd met 5-7.
Maandag 5 december maar opnieuw proberen en dan tegen HHC 4 waar tegen we nog wat goed hebben te maken na het verlies van 8-1 in de eerste wedstrijd