Vacature: Penningmeester bij V.V. Bruchterveld

Onze prachtige vereniging zoekt een nieuwe penningmeester. Zie jij het zitten om onze vereniging financieel gezond te houden? Dan zoeken wij jou!

Wat ga je doen?
Als penningmeester ben jij de financiële spil van onze vereniging. Je bent verantwoordelijk voor het bijhouden van de administratie, doen van de betalingen, innen van de contributie en sponsorfacturen, etc. Daarnaast werk je nauw samen met de rest van het bestuur.

Wat verwachten we van je?

• Je werkt nauwkeurig en bent betrouwbaar.
  • Je hebt een proactieve houding en denkt mee over financiële verbeteringen.
  • Het zou mooi zijn als je enige financiële kennis hebt, maar we bieden ook de mogelijkheid om je hier in te ontwikkelen.
  • Je kunt goed samenwerken en communiceert helder met het bestuur en andere vrijwilligers.

Wat bieden wij?

• Een uitdagende en verantwoordelijke rol binnen onze enthousiaste vereniging.
  • De mogelijkheid om je financiële kennis en ervaring op te doen.
  • Een gezellige werkomgeving met betrokken vrijwilligers.
  • De kans om bij te dragen aan de groei en stabiliteit van onze vereniging.

Interesse?
Herken jij jezelf in deze functie en heb je zin om je in te zetten voor onze VV? Of heb je interesse en/of wil je onderzoeken of de functie iets voor je is? Bel, mail of app Jarno de Weerd via: 06-21210840 of penningmeester@vvbruchterveld.nl.