Ja, het was weer even zwoegen, maar alle toto’s zijn weer gedigitaliseerd en klaar om een seizoen lang te strijden voor de felbegeerde titel van ‘Bruchtervelds Beste Voetbalvoorspeller(s)’. Judith en Regina zijn al twee jaar op rij kampioen geworden, wie kan hen dit seizoen weerstand bieden.

De eerste twee wedstrijden zitten er alweer op, en de eerste doelpunten zijn al gemaakt. Niemand minder dan Lesley op de Haar. Terug van weg geweest nam al twee doelpunten voor zijn rekening. En dat hadden absoluut niet veel mensen gedacht, want Lesley had immers na seizoen 22/23 afscheid genomen van de eerste selectie. Maar onze eigen Heintje Davids gaat het gewoon weer een seizoen proberen, en vooralsnog niet onverdienstelijk. Slechts twee TOTO spelers gokte dit correct, namelijk: Stijn & Leonie en Noa Richterink.

De 1-1 uitslag van de eerste wedstrijd liet zich beter voorspellen. Maar liefst 6 mensen hadden dit precies goed. Nog weer vele andere hadden enkel de TOTO correct, waarmee zij de eerste tien punten ook binnen haalden. Dat onze heren het vervolgens zo lastig zouden krijgen thuis tegen DKB had niemand kunnen voorspellen natuurlijk…

Bekijk hier de tussenstand van de nieuwe TOTO. Vanaf hier zullen we jullie weer een maandelijkse update geven van deze rete spannende strijd!