In Memoriam Henk Hankamp sr.

Donderdag 15 februari is Henk Hankamp sr. overleden.

Henk was jarenlang de terreinmanager bij v.v. Bruchterveld, al heette dat toen nog niet zo.
Hij zorgde er wekelijks voor dat de kalklijnen weer strak op de velden stonden.
Daarnaast had hij een geheel eigenzinnige kijk op zaken, soms zelfs koppig, maar altijd wel met een positieve en humoristische inslag.

In het verleden stond hij vaak langs de lijn bij het eerste, of bij een ander elftal waarin zijn jongens of dochter voetbalden.
Klaverjassen deed hij ook graag, ook bij de voetbal. En natuurlijk biljarten bij de Heujmansbelt.

De laatste jaren kwam Henk niet veel meer bij de voetbal, mede vanwege zijn handicap.

Nadat zijn zoon Henk jr. ruim een jaar geleden veel te vroeg overleed, nemen we nu opnieuw afscheid van iemand die eens een zeer markante persoon binnen onze vereniging was.

Namens het bestuur, leden en supporten wens ik de kinderen, kleinkinderen en verdere familie veel sterkte.

Henk Reinders
Voorzitter v.v. Bruchterveld