Rohda Raalte – vv Bruchterveld

Datum: 25-10-2016

Aanvang: 20:15 uur op Sportpark Tijenraan

Scheidsrechter: P. Smeenk

Dinsdag a.s. spelen de Tricolore’s hun wedstrijd in Raalte tegen Rohda, na plek 1 in de poule wacht nu een grotere tegenstander.

Rohda is een grote club en kan bogen op een grote historie hieronder even wat feiten van weleer:

• Kampioen zondagkampioenschap
  • Meerdere keren kampioen hoofdklasse
  • Winnaar zondag beker
  • Winnaar districtsbeker
  • Algemeen landskampioen amateurs

Dit jaar speelt de club in de 1e klasse zondag, niet waar ze horen, men wil heel graag weer omhoog, deze week kan men daar mee beginnen op dinsdagavond tegen Bruchterveld én op zaterdag, want dan ontvangen de Raaltenaren koploper sc Bemmel, me ducht een belangrijk weekje daar in Raalte.

Voor de mannen van trainer Keuken een prachtig moment om te gaan verrassen, zeker niet blind aanvallen maar vanuit een goede organisatie proberen de momenten te zoeken zegt men dan tegenwoordig in het trainersvak  “vrogger heet’n dat gewoon muurtie metsel’n en loer’n op een een kansie…”

Maar dat ligt niet in de aard van de trainer en ploeg dat behoudende, nee…. men wil vooruit voetballen, solide goalie, backs met aanvalsdrift, centrum dat wil opbouwen, middenvelders die kunnen schakelen en aanvallers die acties durven te maken, dat maakt het geheel tot een team.

Bruchterveld kan in Raalte voor een verrassing zorgen mits de bereidheid er is om ervoor te werken, wekelijks zien we dat het nooit ontbreekt aan motivatie, beleving en inzet, met deze basiskwaliteiten zijn we zeker niet kansloos in Raalte…! Kom op Bruchterveld.

beker

“Winnaars zijn niet de mensen die nooit falen, nee…. het zijn juist die mensen die nooit opgeven….!!