Afgelopen week werden wij middels een mail op de hoogte gebracht van het onderstaande:

Sport en bewegen zijn gezond voor lichaam en geest. Daarom vindt de gemeente Hardenberg het belangrijk dat inwoners naar hartenlust kunnen sporten op de diverse sportparken in de gemeente.

Omdat college en raad goed in beeld willen hebben welke investeringen in de sportparken er de komende jaren nodig zijn, heeft Tien organisatieadvies hier op verzoek van de gemeente onderzoek naar gedaan.

In september en oktober vindt een aantal bijeenkomsten plaats in het gemeentehuis in Hardenberg. Deze bijeenkomsten zijn bedoeld om de voorlopige resultaten van het onderzoek met belanghebbenden te bespreken. Met name met de sportverenigingen die op de sportparken gevestigd zijn en met de relevante verenigingen voor Plaatselijk Belang.

De inbreng van degenen die het nauwst betrokken zijn bij de sportparken is van groot belang voor de kwaliteit van het onderzoek. En dus ook voor de investeringsplanning die de gemeente daarna gaat opstellen.

De gemeente zal ons prachtige ‘Sportpark de Noppenweide’ gaan bespreken op 30 september aanstaande, om 19:00, op het gemeentehuis te Hardenberg. Graag willen wij vragen aan één ieder die zich bezig houdt met het onderhoud van ons prachtige sportpark of interesse heeft in de gemeentelijke inmenging hiervan zich op te geven voor deze avond. Wij als club weten wat er nodig is om ons park mooi en werkbaar te houden. Hoe meer interesse wij tonen als club en vrijwilligers van de club, de beter!

Wil jij aanwezig zijn bij deze avond geef je dan op bij Lara of stuur een mailtje naar secretaris@vvbruchterveld.nl . Laten we samen zorgen voor een gezond en mooi sportpark!