Het team van de boerenbusinessclub moest vrijdag de 13e september voetballen in Gramsbergen.
Het toernooi is een kleine onderlinge strijd tussen agrarische teams van Lutten, Gramsbergen en Bruchterveld.
De 1e wedstrijd was tegen Lutten. Lutten was sterker maar de dames Inge Hemmink en Lara Flier kregen wel een paar kansen. Ook had Koen van de Berg goede loopacties maar wij moesten het vooral hebben van het goede keeperswerk van Gert Altena dat het maar bij 1-0 bleef.
De 2e wedstrijd was tegen Gramsbergen 35+
Een gelijkopgaande wedstrijd met een afstandsschot van Nick Roeleveld dat zorgde voor ons doelpunt. Helaas verloren wij met 2-1 ondanks goed middenveldwerk door de Veltinks (Jesse en Sil).
De 3e wedstrijd kwamen wij op voorsprong door een enorme pegel van Dennis Veltink. Zelfs op zijn zomerschoenen maakte hij voor de eerste keer in het team een enorme indruk.
Ondanks goed verdediggerswerk van Rik Welleweerd en Robert Hemmink konden ze niet voorkomen dat Agramsbergen de 1-1 maakte.
Met 15 minuten van de 18 minuten durende wedstrijd vond de scheidsrechter het wel welletjes. Hij zag natuurlijk ook dat het in de kantine al aardig gezellig was.
Wij danken Gramsbergen voor de goede verzorging na de wedstrijden.

De volgende keer (feb/maart 2025) is in de zaal en zal de organisatie bij Lutten liggen.