Bruchterveld 1 – ZVO/de Herberg 2 4-1 (2-1)

Maandag 3 juni 2023

21:30 uur Sporthal De Slag te Hardenberg

Scheidsrechter: G. Slagers

Spelers: Wouter, Martin(c), Bas, Richard, Jarno, Tom, Niels, Arno

Scoreverloop: 10e min 0-1, 16e min 1-1 (Bas), 18e min 2-1 (Richard), 37ste min 3-1 (Bas), 50ste min 4-1 (Bas)

Daar issie dan, de laatste wedstrijd van seizoen. De uitwedstrijd tegen ZVO werd met 7-3 verloren, dus we hadden wat recht te zetten. Mede dankzij een hattrick van Bas, goed keeperswerk van Wouter (alle wedstrijden gespeeld!) en genoeg energie als team hebben we deze laatste wedstrijd van het seizoen winnend kunnen afsluiten.

Met evenveel punten als wedstrijden (22) en doelsaldo van –29 een ietwat teleurstellend seizoen dat we afsluiten als nummer 10 van de ranglijst van 12. Qua gescoorde doelpunten (89) staan we op de juiste plek, maar qua doelpunten tegen staan we in de top 5 van minst gepasseerde defensie. Toch een positief punt wat we kunnen meenemen naar volgend seizoen.

In de derde helft wist Arno als laatste actie wat lekkere snacks op tafel te zetten en toen kwam de aanvoerder er niet onderuit om het woord te nemen en Arno van wat mooie woorden en een presentje namens het team te voorzien.

Arno maakte zijn debuut op dinsdag 18 september 2018. De wedstrijd tegen Hardenberg 85 1 werd met maar liefst 8-1 gewonnen. Arno scoorde in de 41ste minuut de 7-1.

In totaal heeft hij 75 wedstrijden gespeeld en 24 x gescoord (allemaal snoeihard), maar de perceptie leeft dat hij meer goals in de warming wist te maken dan in de wedstrijd. Arno ging altijd voorop in de strijd en menig tegenstander zal er niet rouwig om zijn dat ze het bonkige lijf van Arno niet meer tegenkomen.

Arno bedankt!

Daarnaast namen Wim, Klaas en Bernard ook afscheid als leider waarmee we zo’n beetje 150 jaar zaalvoetbal ervaring moeten missen volgend seizoen. Ook zij zijn voorzien van een presentje en een aantal uit de heup geschoten woorden.

Heren bedankt!

Ook een woord van dank aan alle oproepspelers en de andere zaalteams die ons dit jaar hebben ondersteund en uit de brand geholpen.

Door de seizoenen heen zien we langzaamaan het toeschouwersaantal groeien, ook zij verdienen een pluim voor de steun en we hopen dat deze trend wordt doorgezet in de komende jaren.

Eenieder een fijne zomerstop gewenst en tot volgend seizoen in welke vorm dan ook.

Sportieve groet,

Zaal 1