Onze prachtige voetbalvereniging is officieel 50 jaar jong. In navolging hiervan hebben de jubileumcommissie, de supportersvereniging Tricolore en de jeugdactiviteitencommissie de handen ineen geslagen. Wij vonden het hoog tijd dat er items verkrijgbaar zijn waarop het (jubileum)logo van onze vereniging prijkt. Wij zijn zodoende tot een aantal (voorlopige) producten gekomen.

Als organisatie zien wij voor ons dat tijdens het gehele jubileumjaar – met in het bijzonder de jubileumweek van zaterdag 2 juni t/m zaterdag 9 juni – de v.v. Bruchterveld-supporters gekleed kunnen gaan in de kleuren van onze club!

Via deze link kom je terecht op de officiële merchandise-pagina. Daar kun je meer informatie vinden met betrekking tot de merchandise en kun je meteen al een bestelling plaatsen!