Bij het verlaten van de sporthal op woensdag 11 maart in Bantum zeiden wij tegen elkaar, fijne avond, geniet nog even van de mooie overwinning en tot volgende week. Maar helaas volgende week ging niet door en ook de twee wedstrijden erop werden door de KNVB uit het programma gehaald. Omdat het zaalvoetbalseizoen nu definitief is afgebroken hebben wij toch nog even een kleine overzicht gemaakt van het seizoen 2019/2020.
Zo maar even wat cijfers en feiten.
 Dit seizoen waren wij de koning van de gelijke spelen, maar liefst 7 keer werd er gelijk gespeeld. Vier duels gingen verloren en vier keer wisten wij een wedstrijd winnend af te sluiten. Drie van de vier gewonnen wedstrijden waren nipte overwinningen in een spektakelstuk 4-3, 5-4 en 7-6. Totaal leverde dat uit 15 wedstrijden 19 punten op. Gezien dat wij dit seizoen een treetje hoger zijn gegaan naar de derde klasse is dat toch een mooi resultaat met een positie boven in de middenmoot. In de beker wisten wij de eerste wedstrijd ruim te winnen om vervolgens in de tweede ronde eervol onderuit te gaan tegen hoofdklasser Genemuiden met 7-4.
Henri was dit seizoen het meest trefzeker hij scoorde 19 van de 63 doelpunten. In totaal kregen wij 73 doelpunten tegen, Bernard moest 65 keer vissen en de tegenstanders liet Koen 8 keer de bal uit het net hengelen. In totaal werden er 13 spelers ingezet waarvan Bas en Roelof hun debuut maakten.
In november kregen wij van Combi Cars Hardenberg splinternieuwe tenue aangeboden. Grootste pechvogel is Gerwin Stegeman, vanwege een vervelende blessure die moeilijk lijkt te genezen heeft hij alleen de eerste wedstrijd van het seizoen mee kunnen doen. Totaal werd er in de derde helft 945,25 euro gelapt waarvan 88,25 euro aan de bar werd gepind door Tim. Het meest gedronken bier was HertogJan 63% en Grolsch 37%. Helaas was er dit jaar geen nieuwjaars toespraak van Wim, redenen onbekend.
In het sportcafe van sporthal in Almelo werd Klaas gekozen tot de man van het maken van de beste voetbalhapjes. Martin speelde dit seizoen de meeste wedstrijden.
Aantal gespeelde wedstrijden en doelpunten incl beker: Martin Otter 16 (11 x gescoord), Henri Eggengoor 15 (19), Arno Godeke 15 (6), Bernard Geertman 15 (0), Gert Nijeboer 14 (7), Gerjon Otten 13 (3), Jarno de Weerd 12 (5), Tim van der Veen 12 (1), Bas Waterink 4 (8), Koen Goedeke 2 (0), Roeof Richterink 2 (0), Fons Ramaker 1 (2), Gerwin Stegeman 1 (0) en Tegenstander (1). De spelers werden gecoacht door: Wim Otten en Klaas Pullen. Fotograaf: Harry Bolks
Dit seizoen hebben wij nog 1 activiteit op het programma staan en dat is door Klaas georganiseerde kegeltoernooi in Bergentheim of Baalder, hopelijk gaat dat nog wel door.