Bruchterveld 1 – Gramsbergen 4 1 – 6 (0 – 1)

maandag 8 mei 20.30 uur
sporthal De Slag
Scheidsrechter: de heer Slagers

Spelers: Wouter Huisjes, Arno Godeke, Martin Otter (A), Gerjon Otten, Koen Otten, Bas Waterink en Henri Eggengoor.
Coach: Wim en Bernard

Scoreverloop: 1e min 0-1, 26e min 0-2, 31e min Koen 1-2, 35e min 1-3, 41e min 1-4, 44 min 1-5 en 48e min 1-6.
Toeschouwers: Marina, Milan, Richard, Henry, Marcel en een paar keurige mensen van de plattelandsvrouwen uit Holthone.

Omdat de wedstrijd een beetje tegenviel en terecht werd gewonnen door Gramsbergen hierbij in overleg met het team een verslag van de derde helft. Een aantal jongens van ons team heeft afgelopen weekend deelgenomen aan een bierproeverij in het mooie centrum van Brugge maar was dat wel zo verstandig vlak voor een wedstrijd? Wordt Wim Otten vrijwilliger op de dierenambulance? Het trainingsveld op de Noppenweide is al ingezaaid. Bas is pas jarig geweest hij voelt zich als iemand van 27 (bedankt voor het bier). Het koningsfeest in de Marslanden met ruim 1500 bezoekers en goed voor 30 vaten bier was zeer geslaagd dat mede dankzij organisator Gerjon. Mag aanvoerder een tegenstander slaan? Wim wil zoon Koen meenemen naar de Coolsingel. Harm Wolters komt naar de Noppenveste. Ruben Rolfes op de foto met Bjorn Kuipers. Vroeger was alles veel beter. Doodgereden vos in een buurtschap van Hardenberg. Adder en een vos gezien tijdens een wandeling. Gezellig bier drinken op het terras van de tennisvereniging Hardenberg. Dit en nog veel meer van dergelijke onderwerpen werden besproken tijdens de derde helft.

Nog twee wedstrijden te gaan. Eerstvolgende wedstrijd aanstaande maandag om 21.00 uur in en tegen Ommen.

Bernard Geertman