De Tricolore’s zullen zaterdag aan moeten treden tegen Wijthmen, plaats van handeling is Sportpark de Elshof aanvang 14:30 uur, scheidsrechter G. Hiemstra zal de wedstrijd leiden.

Eerst maar even kijken naar de tegenstander, en de bijbehorende cijfers, de mannen van trainer Matuankotta staan op plek 5 met 10 wedstrijden gespeeld, 4 x winst, slechts 1x verlies( HTC) en al 5x gelijk , geen verkeerde getallen, opvallend detail is dat men thuis nog geen enkele wedstrijd heeft gewonnen deze competitie.

Korte “analyse” is dus dat deze ploeg vaak gelijkwaardig is aan zijn tegenstander, al vier keer beter was, en slechts één keer zijn meerdere moest erkennen…., de mannen van trainer Keuken zullen dan op hun hoede moeten zijn en die (thuis) reeks van Wijthmen mooi in tact moeten laten…..

Bruchterveld moet het zonder Otten en Odink stellen, beide heren liggen in de lappenmand na de opgelopen blessures afgelopen weekend tegen HTC, waarin Bruchterveld tegen een  kleine nederlaag opliep tegen koploper HTC. Trainer Keuken zal dus wat moeten improviseren met zijn opstelling, hij zag wel dat er deze week weer volle bak getraind werd, plezier spatte er vanaf, dat is een goed voorteken…!! Vanaf onze plek 7 in de competitie is nog alles mogelijk ook gezien andere uitslagen op de velden.

Na deze wedstrijd rest ons nog de thuiswedstrijd tegen Lemele, let op aanvang 12:30 uur, en in die namiddag Protos zaalvoetbal.

Eerst maar eens kijken of wij kunnen winnen zaterdag in Wijthmen, bij winst kunnen we zeker aantal plekken stijgen, alle kansen nog voor Bruchterveld….zet em op….!!!!