Zaterdag a.s spelen de Tricolore’s, om 15:00 uur…. in Sibculo, wedstrijd nr. 14 van deze competitie, scheidsrechter zal zijn dhr. S.P.J. Geerdink.

SVV’56 draait een moeizaam seizoen en staat op plek 11 met 5 punten, en wist tot nu toe alleen nog maar te winnen van ’s Heerenbroek, een puntje tegen Bruchterveld en nog een tegen MVV.

Trainer Abel zal na dit seizoen vertrekken naar vv Schoonebeek, zijn opvolger is Henri Vogelzang, momenteel trainer van vv Hoogeveen 2, de SVV-ers zijn altijd goed te motiveren tegen Bruchterveld, gesteund door de resultaten van de afgelopen jaren zal men ons met open armen ontvangen.

De mannen van trainer Keuken speelden afgelopen week gelijk tegen ’s Heerenbroek, gezien onze plek op de ranglijst geen verrassing, het winderige weer was voor beide ploegen zeker niet voordelig. Op het moment van schrijven lijken de weergoden ons de komende dagen, gelukkig, wat beter gezind.

Normaal zou ik Johan Cruijff nog even citeren, maar deze keer wordt het Erik ten Hag in de aanloop naar Ajax- Real Madrid;

Afbeeldingsresultaat voor erik ten hag tekening

„Vorm bestaat niet”, zo stelde de oefenmeester tijdens de persconferentie in de Johan Cruijff ArenA. „Fysiek moet je fit zijn, dat zijn we, en dan kan de vorm er van de een op de andere dag weer zijn. Mits je met de juiste spirit aan een wedstrijd begint.”

Bruchterveld doet er alles aan weer op niveau te komen, d’r wordt verrekte scherp- én met plezier getraind, vorm is immers maar een begrip op het veld moet het gebeuren.., succes Bruchterveld.

Om 15:00  uur op Sportpark de Dubbeltreffer aan de Gemeenteweg bent u van harte welkom…!!!