Op zaterdag 13 augustus speelde vrouwen 1 na twee weken trainen haar eerste oefenwedstrijd van het nieuwe seizoen. Na vorig seizoen afscheid te hebben genomen van een aantal trouwe teamgenoten, is het team aangevuld met speelsters van voormalig MB en Vrouwen 2. Voor nieuwe trainer Kees-Jan Meskers een mooie gelegenheid om het een en ander uit te proberen. De tegenstander was v.v. Bergentheim die we ook in de beker weer tegenkomen.

Het is wat zoeken in het begin, maar we komen de eerste helft geen enkel moment in gevaar en zijn duidelijk sterker. We weten door twee doelpunten van Sylke op voorsprong te komen. In de tweede helft worden er een aantal wijzigingen doorgevoerd en merken we dat we elkaar nog moeten leren vinden en dat de routines wat ontbreken. Zo wordt het rommelig en laten we meer ruimte aan de tegenstander. Dit resulteert dan ook in de 2-1. Kansen op de 3-1 krijgen we en het is Inge die met een mooi schot van afstand deze stand op het scorebord zet. Dit is tevens de eindstand. We kunnen tevreden zijn over deze wedstrijd, waar we onze aandachtspunten goed uit kunnen halen en mee kunnen nemen voor de aankomende bekerwedstrijden. Deze starten we a.s. zaterdag 20 augustus met een thuiswedstrijd tegen TVC’28.